loading...
آندروید دانلود
علیرضا بازدید : 1905 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Advanced Mobile Care برنامه ای قدرتمند و رایگان برای افزایش امنیت و بهینه سازی عملکرد اسمارت فون شما با ویژگی هایی جالب نظیر ضد سرقت و دارای یک موتور اسکن قوی برای ویروس یابی کامل گوشی شماست. این آنتی ویروس قدرتمند و بی نظیر علاوه برمحیط کاربری ساده و زیبا قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی رانیز دارد. قابلیت های دیگر:  Mobile Anti-virus : با یک لمس ویروس ها ، بد افزارها ، تروجان ها ، کرم ها و برنامه های مشکوک را شناسایی و به حذف آن ها اقدام کنید. System Tuneup : با یک لمس اقدام به تمیز کردن حافظه و کش کرده و سرعت اسمارت فون خود را افزایش دهید. Game Speeder : ابزاری برای اجرای روان و بدون تاخیر یا اختلال بازی ها می باشد که در نوع خود قابلیت جالبی است.Battery Saver : ارائه ی ۳ حالت باتری برای افزایش عمر باتری موبایل شما. App Manager : یک فایل منیجر ساده و قدرتمند برای انجام عملیات حذف ، انتقال و مرتب سازی داده ها.Privacy Locker : ابزاری برای مخفی کردن ، قفل کردن و محافظت از عکس ها ، فیلم ها و فایل های خصوصی خود .

علیرضا بازدید : 735 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

Gallery & Apps Lock Pro + Hide نرم افزاری قدرتمندو بسیار کاربردی جهت مخفی سازی و قفل گذاری  پوشه های و نرم افزار ها می باشد . توسط این نرم افزار می توانید گالری عکس های ، ویدیو های ، موزیک ها و حتی اپلیکیشن های اندرویدی خود را قفل و یا مخفی نمایید. می توانید به صورت کد ، پترن و یا حتی صدا بر روی فایل های خود پسوورد بگذارید. و امنیت اندروید خود را ارتقا داده و دسترسی دیگران را محدود سازید .

علیرضا بازدید : 422 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

SMS Spam Blocker – Postman Premium برنامه ای برای رهای از پیام های مزاحم و تبلیغاتی است . میتوانید شماره مورد نظر را وارد کرده و یا آخرین کسی که پیامک داده را انتخاب کنید. فیلتر قدرتمند اسپم ها، تنظیم اسپم ها، نوار اطلاعیه جدید و هوشمند جهت نمایش اسپم ها، دارای لیست امن و قابل اعتماد، پاک سازی خودکار پیام های قدیمی، استفاده ی کم از منابع سیستمی، دارای کیفیت بالا، محافظت از تلفن همراه در مقابل پیام های مخرب و … از ویژگی های کلیدی این برنامه می باشد.

علیرضا بازدید : 1595 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

avast! Mobile Security انتی ویروس معروف تیم avast برای اندروید که مختص این سیستم با قابلیتهای : اسکن برنامه ها و مموری کارت , نمایش مشخصات برنامه ها , فایروال قدرتمند برای جلوگیری از اتصال خودکار برنامه ها به اینترنت (برای سیستمهای روت شده) , فــــیـــلـــتر کردن پیامکها و تماسها , دزدگیر , قابلیت رمزگذاری روی برنامه , چک کردن ادرسهای اینترنتی برای جلوگیری از نصب تروجان , اپدیت خودکار و...

علیرضا بازدید : 334 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

mSecure – Password Manager یک نرم افزار مدیریت پسورد است که امنیت را برای شما فراهم می کند . با استفاده از این نرم افزار می توانید پسورد ها و اطلاعات محرمانه خود را کاملا امن به همراه خود داشته باشید . تصور کنید گوشی شما گم شده است ، نگران نباشید ، زیرا این برنامه  از تمامی اطلاعات مانند: ورود به سایت ها ، اطلاعات کارت های اعتباری و اکانت های بانکی شما محافظت خواهد نمود . ویژگیها :  قفل خودکار ، تولید پسورد های قوی و غیر قابل حدس ،  همگام سازی اطلاعات بصورت ابری ، پشتیبان گیری خودکار با هر بار تغییر داده ،  ایمیل فایل های پشتیبان ، بیش از ۲۵۰ آیکون برای دسته بندی اطلاعات ، امکان جستجو و مرتب نمودن ، امکان به اشتراک گذاری و… از خصوصیات این نرم افزار می باشند .

علیرضا بازدید : 821 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Wheres My Droid یک نرم افزار امنیتی و قدرتمند برای دستگاه های هوشمند اندروید می باشد که هنگام به سرقت رفتن گوشی و یا گم شدن آن در صورت نصب بسیار کاربردی خواهد بود.هنگام گم شدن گوشی شما در صورتی که حالت سکوت باشد و این نرم افزار برروی گوشیتان نصب باشد می توانید با ارسال یک پیامک گوشی خود را از حالت سکوت خارج کنید.از ویژگی های نرم افزار فوق محیط کاربری جذاب و قرار دادن پسورد برروی قسمتهای دلخواه می باشد.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
سایت تخصصی آندروید - آندروید,دانلود با لینک مستقیم,بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید ,دانلود بازی اندروید ،اندروید, android, اندرویددانلود,دانلود اندروید,دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چه مطلبی را می پسندید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 424
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 384
  • باردید دیروز : 408
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,117
  • بازدید ماه : 3,369
  • بازدید سال : 67,290
  • بازدید کلی : 1,850,713